onsdag 12 juni 2013

Dansa samba med mig

Långsamma dagar, dagar som går för fort, glada lätta dagar då magen svävar och pyret inte är alltför hårdhänt, ledsna tunga dagar, fyllda med rädsla för att ett stort huvud skall födas ut ur mig, trötthet över alla vardagsgifter och kemikalier som går att undvika till ganska stor del i babyns saker.om.man.har.pengar., dagar då magen ligger nere i golvet och pyret lever rövare och illamående och massa hormoner som plötsligt hamnat i obalans, dagar då exemen är som värst kliande och svidande och jag kliar hål... Och händerna ser ut som pomperipossas...
Men jag njuter ändå lika mycket av allt. Alla delar. Alla dagar. Att få vara med liksom. att få flyta med i universums rytm. Och vet att det svänger. Livet. 
Dansa samba med mig. 

1 kommentar:

till-vidas-ara sa...

jag dansar med dig vännen! uppochner som det går, livet alltid alltid. bara att gilla läget och försöka välja den positiva andan som jag känner det. förstår att du uppskattar. bilden så himla fin. älskar när det speglas. där har du livet..

kramar fina.. Lycke