tisdag 18 december 2012

Min vita orkidé blommar för andra gången i sitt sex-åriga liv hos mig

Ute töar all snö bort och allt dånar så högt men jag viskar tyst till hjärtat, att visst är det nog på riktigt nu, jag fick bevis imorse men vågar ändå inte tro det

Det är bara sex dagar kvar nu till julafton, och jag önskar lite att tiden ville sakta in, fast å andra sidan vill jag att den skall gå lite fortare.... Vet inte, det är det här med julafton, det ligger fortfarande en hinna av vemod över den, men i år gör vi något vi aldrig gjort förut.

8 kommentarer:

till-vidas-ara sa...

raraste!!!! är det vad jag tror så gratulerar jag med glitter och varma kramar och tror det går underbart fint nu *+*+*** och du fina! har också lite vemod över Julen, men vi skapar nya traditioner varje år om vi vill, visst gör vi. det blir bara bättre...

kramar om mot Jul, Lycke

Unknown sa...

Mit hjerte slog lige et ekstra slag ! Åh, er det sandt !?! :)
hvor ville det bare være den bedste julgave :)

Anonym sa...

Blir alldeles varm i hjärtat, hoppas-hoppas-hoppas <3
Kram från moster Lisbeth :-)

Leila sa...

Åh vilken julklapp! Fantastiskt!

Emmie sa...

Det är det...:) tack!
Kram

Emmie sa...

:) finare julgåva har jag aldrig fått....

Emmie sa...

Kram kära moster! :)

Emmie sa...

Ja, eller hur! :) ljus och kärlek