måndag 31 december 2012

Vi går idag från 2012 till 2013

Vi ringer ut det gamla, ett år jag alltid kommer att minnas som året då jag lärde mig lyssna på mitt hjärta en stor bit mer än innan. Och året så jag bestämde mig för att göra slut, totalslut, med Mr. Ätstörning.

Vi firar två-årig bröllopsdag idag.
Vi ringer in det nya.
Jag hoppas och önskar på ett år fyllt av lika många insikter som 2012 gav. Insikt. Sikt in. Sikta in.
Ett år då livet förändras för alltid från det vi känner till nu.
Ett år då det stora sker, när ett nytt liv träder in i våra liv.
Ett år med god hälsa, lärdomar, händelser att lära sig av, ett år där alla känslor är tillåtna och lika mycket välkomna, utan att värderas.
Ett år då massor med ljus, kärlek, förståelse och kunskap sprids som en pandemi i världen.
Ett år då omfånget av ordet "de" och "dem" minskar, och vi istället blir bara blir ett med jorden och alla kallas vi människor.

Stort Gott Nytt År!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hvilket fantastisk år du har haft ! Må fylde dig med glæde og stolthed, at tænke tilbage på. Og taknemmelighed.
Jeg ønsker dig et godt nytår :)

Anonym sa...

Grattis på bröllopsdagen!
jag önskar dig/er ett riktigt gott 2013!

Jag önskar också, just så fint som du skriver
" ett år då massor med ljus, kärlek, förståelse och kunskap sprids som en pandemi i världen".
tusen kramar till er/ML

till-vidas-ara sa...

Ååå så underbart fint!!! önskar det precis sådär..du sätter verkligen orden rätt in i hjärtat min vän..

nyårskramar Lycke