onsdag 13 februari 2013

Staden är som ett stort semmellock

pudrat med fint florsocker under tre dagar nu...
Fingrar luktar av clementin och imorgon är det Valentin.
Vi planerar älgstek från älgen i skogen hemifrån, och jag tänker, kanske även en prinsesstårtebit.....
På bildskärm igår klockan 14.30: två små sparkande livliga ben och ett stort litet huvud...
och inatt drömde jag om gropar, hål och gupp i vägen som hoppades över, vältes i men kravlade upp igen och lillasyster var med i kärran som välte men jag klappade henne och frågade är du okej?
Badrummet som glänser, skiner och luktar nytt, pyssel och pul, det är bra kul!

3 kommentarer:

min tekopp sa...

Å en bildskärm med ett litet pickande hjärta....jag blir alldeles tårögd!

Kramar

Anonym sa...

åh va fiiiint jag blir också alldeles rörd kram/ML

Caroline Åsgård sa...

Du skriver så bra, riktigt bra faktiskt! Fin bild har du med här, är lite svag för påfågelfjädrar! :D