onsdag 2 januari 2013

Vi åt prinsesstårta idag och nu är det 2013

Och jag mår mest illa hela dagarna och drömmer om spetsgardiner i sovrummet, blåa trasmattor i vardagsrummet och friska ljusa ljumma vårvindar....
Jag drömmer om ork att plocka ner julen också, men det får nog dröja ett tag, för min ork får gå åt till annat fint som växer och frodas (hoppas jag)
Julgranen barrar inte så värst mycket än, om man inte petar på den......

Nyårsafton var lugn och stillsam, vi skålade in året med vänner och glömde tolvslagskyssen, sen sov vi till elva dagen efter.

2 kommentarer:

till-vidas-ara sa...

finaste du! är också helt inne på våren och alla önskningar tillhör den nu. julen hann jag städa ut innan halva familjen blev magsjuk, klarat mig än så länge. drömmer om vårarbete i trädgården, alla röda tulpaner som ska blomma i varje rabatt..

kramar om, Lycke

Heather sa...

How lovely! Happy New Year!~