fredag 25 januari 2013

Vaknande sol målar himlen persikorosa med sina långa armar



4 kommentarer:

Unknown sa...

Hvilken himmel !!
Jeg synes ellers at jeg havde skrevet en kommentar til dig...Fra toget på min smarte telefon..Men den står her ikke, er måske forsvundet ud i det store cyper space :)
Jeg skrev om hormoner, der går amok når man venter barn. Om følelser, der bliver forstærket og tårene der løber så ofte, så ofte. Jeg skrev om den kolde mørke tid, som Januar kan være. Jeg skrev om, at det hele vil finde sit leje, sin balance igen- lige om lidt. Og jeg sendte dig knus:)

Emmie sa...

Vad konstigt att försvann, din kommentar! Ibland verkar inte cyberrymden som man önskar, har jag märkt :)
Tack för dina ord och kram!

till-vidas-ara sa...

vackert vackert som bara den!!!! både ord och bild. vad du är bra..

kramar Lycke

Emmie sa...

Rodnar lite av berömmet men bestämmer mig för att suga åt mig:)
Tackkram