söndag 4 november 2012

gåsamiddag med familj stundar och drömmarna om toaletter fortsätter

gåsamiddag på landet i eftermiddag med familj och liten mormor som har vandrat i 84 år på våran jord, gässen vandrade i ungefär ett halvt år och gottade sig på landet hos mor och far och regnet faller ännu en dag.

och, alltså. Jag drömmer ibland om toaletter. Nu har det varit väldigt täta drömmar om detta rum i olika skepnader.
det handlar om dörrar utan lås, toastolar med lock som inte går att öppna, översvämmade toastolar, konstiga knappar och pottor.
antecknar drömmarna i min trollbok. funderingarna över vad detta kan betyda följer mig genom dagarna, men jag tror jag vet.
lilla fina undermedvetna, tack för att du försöker kommunicera med mig och jag tror jag vet vad du vill säga och jag tänker att det är nog ingen fara. denna gången kan jag möta mig liten med vuxen famn.




Inga kommentarer: